02 januar 2012

Nytårsforsæt!


Godt nytår allesammen. Håber i alle havde en fed nytårsaften og at i alle kom godt ind i det nye år. Nu hvor det er et nytår har jeg da også tænkt på nogle nytårsforsæt. Mine nytårsforsæt var at komme i bedre form. Så nu har jeg tilmeldt mig i Fitness World, sammen med min veninde Marie. Vi har valgt 2 dage om ugen og så er planen at der skal trænes! Jeg har længe ville igang med at træne, men har ikke haft multivationen til det. Derfor er det jo også godt at jeg har nogle at tage der over med, for hyggens skyld) (nååårr, ja min mor er også tilmeldt) Mit andet nytårsforsæt er at hjælpe mere til herhjemme. Bruge mere tid sammen med min familie. Nyde det sidste halve år jeg har sammen med dem inden jeg flytter til USA. 
   -og bare rolig. Jeg regner med at forsætte min blog derovre! <3 

Store knus A.

1 kommentar:

CMINORC sagde ...

Haha - også et af mine store nytårsfortsæt! :-D

Følger også din blog nu, glæder mig til flere indlæg!


- Caroline
Black-two.blogspot.com