30 december 2011

DIY - Nitteøreringe




Idag fixede jeg lige et par fede nitteøreringe frem på 5 min. (yeeeesss) Jeg brugte bare min nye limpistol som jeg købte i sidste uge. (jaaa, jeg ved det er lidt underligt, men har underligt nok ønsket mig en i en evighed) Jeg er faktisk helt tilfreds med resultatet. De er både vintage, rå og noget lidt anderledes. Dem kan du da nemt fiske frem i en fart. 
Lige nu sidder jeg sammen med min søde veninde Marie. Jeg skriver jo nok ikke i morgen men ønsker jer alle et godt nytår!                             ....og pas nu på jeg selv! <3<3


kys herfra. 

3 kommentarer:

Agnes Garsdal sagde ...

Super fin blog, og fine billeder! Er blevet fast læser, og håber du vil kigge forbi og også blive fast læser :-)
/Agnes
www.asgarsdal.blogspot.com

Anonym sagde ...

fedt du blogger igen ! :-D

Aisha Susanne sagde ...

jeg er også glad for at have lysten til det! :-)