09 juni 2012

Sticks and Chicks

ensommerdag029

Billedet er taget en dejlig sommerdag! En dag med energi og overskud! ja, i modsætningen til idag. Villie lige komme med en lille opdatering, det har der ikke været så mange af her på det sidste, men håber i overlever!
Eksamerne er gået i gang, og jeg har siddet ved det grønne bord i Dansk... En fin oplevelse. Nervøsiteten kom ikke snigende ind på mig, hvilket jeg er glad for. Sluttede dagen af med et 12 tal og et job i Føtex haha. 
Min første arbejdsdag var så igår. Det var rigtig sjov, nyt og lidt udfordrende. Kom dog igennem dagen med et smil. Heldigvis! 


Med hensyn til den lovede hår video... så kan man ikke just sige det gik godt. øv. Jeg kan vise jer nogle fraklips, hvis humøret er til det. 


Har hygget med forberedelse til engelsk eksamen idag. Egentligt helt fint! Efter som. jeg skal til USA næste år er det et ar fagende der hitter! laver måske et indlæg her senere, hvor jeg fortæller noget mere om det.


Nu vil jeg smutte skal gøre mig klar, til en tur i byen, med de sødeste piger og Sushi! kyys. A

Ingen kommentarer: