27 december 2011

Oh yeeeeeesss shopping!

I dag var jeg i byen med min dejlige mor. Jeg var lige ude og bytte nogle julegaver :-) Også opdagede jeg... UDSALG I WEEKDAY! yeeesss kan det blive bedre? næææ. Nå men jeg tænkte jeg lige ville vise jer hvad jeg fik købt idag:-)

Godt nytår derude! <3



Jeg fik den her lilla silke agtige skjorte fra weekday. Den før kostede 350 kr, fik jeg med 75% rabat til 87,5kr. !! Utroligt ikke! 


 Den her dejlige sweater også fra weekday. førpris: 350 kr. nu: 125 kr. 
  Så fik jeg også den her blazer fra H&M til 300 kr. Har ønsket mig en længe og så købte jeg den da bare!

 Den her basisk top fra Cheap Monday til en 20´er. Ved ikke hvad den kostede før.



Og til sidst de her mega fede to farvede Cheap Monday bukser til 87,5 kr. førpris 500 kr.! Det kan man da kalde et godt tilbud! 

Håber i alle har haft en god jul og i alle får et godt nytår. Kys.

Ingen kommentarer: